Heb je iets besteld dat niet helemaal naar wens is? Geen zorgen! Hier kun je eenvoudig je retour aanmelden.
Na het aanmelden van je retour ontvang je een retourlabel zodat je gemakkelijk kunt retourneren.
Retour aangemeld!
Bedankt voor het aanmelden van je retour. Hieronder tref je de vervolgstappen aan.
Wat zijn de volgende stappen?
- Verpak je artikelen (let op: verwijder het oude verzendlabel indien je de originele verpakking gebruikt)
- Download jouw persoonlijke retourlabel door op onderstaande knop te klikken (Is downloaden niet direct mogelijk? Wacht dan één minuut en probeer het opnieuw)
- Ga naar een DHL punt
- Laat hier je QR code scannen (de QR code staat op het retourlabel)
- Wanneer we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een bevestiging
Wil je nog een bestelling retour aanmelden? Ververs dan de pagina. Je kunt dan de volgende bestelling retour aanmelden.
Heb je een artikel retour aangemeld welke foutief of defect is geleverd, dan controleren wij dit bij ontvangst en rekenen we natuurlijk geen retourkosten! Onze excuses voor het leveren van een foutief of defect artikel.